Nytt Hår och en grej jag inte hade en aning om

Helou! Under dagen har jag gjort en massa av uppdragen och kollat på de nya kläderna och håren. Jag fastnade för de nya frissorna direkt! Älskar det bruna och det med ombré är och sjukt fint. Jag köpte det bruna och jag bah älskar det! Passar super till det mesta och är ett av de få håren i sso som jag tycker passar med cowboyhatt. Det är ett plus för jag älskar att ha cowboyhatt, det är mycket snyggare än hjälm enligt mig. Man slipper spännet under hakan som ser ut som en svart klump.
Sen såg jag idag att det finns kaktusar vid polegrejen i Moorland! Gissar på att de har varit där sen polegrejen kom men att jag missat de. Typiskt mig. Fina är de iallafall, älskar att det finns massa olika växter och djur på Jorvik, tänk vad häftigt med en liten öken någonstans! Typ mellan en massa stora berg. Haha drömma kan man alltid göra.
Sedan så gjorde jag klart min nya cowboy/cowgirl outfit! Väldigt nöjd. Älskar byxorna man fick i något av uppdragen, de passar verkligen till. hela outfiten känns sommrig och mysig. Älskar den bruna nyansen på sadeln, hoppas det någon gång kommer en vanlig sadel i den nyansen. Nu ska jag göra klart uppdragen och sedan hitta på något att göra.
 

Kommentarer

KOMMENTAR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: