Nytt Hår?? +Varför jag inte bloggat.

Anledningen är... Stallet, är där hela dagarna och tar hand om hästarna och rider. När jag kommer hem vid 5 så äter jag och kollar lite på mobilen mm. Sen är jag så väldigt trött så att jag inte hinner logga in eller blogga. Imorgon är sista dagen på lägret och efter det så kommer jag blogga mer. Hopptävling imorgon... Heja mig och Dylan (heter Dyrdlingur eller åt liknande, rider Islandshästar) Nu till sso :) Jag funderar på att skaffa en sommarfrilla :D Testade ett kortare som jag inte tyckte passade men jag har 4 som jag tycker är ganska fina... 
1. Samma fär och allt bara det att det är en annan frilla. Tycker att den är mer lik mig irl än den jag har. Dock dyr som blä, 300 sc.
2. Svart vågigt. Gillar den starkt. Vet dock inte om jag passar i svart hårfärg?? Den ser fin ut runt ansiktet och allt sånt. Men blir den svår att hitta snygga kläder till? 
3. Jag var väldigt mot detta när det kom, men jag tycker att det faktiskt är ganske fint! Sett fler som har det och passar super i det. Vet inte riktigt om den blir svår att matcha med.
4. Min nuvarande. känns säker och passar till det mesta. Tycker nog att luggen ser lite konstig ut i vissa vinklar men jag vet inte. Billigt och snyggt!
 
Vilken Sommarfrilla?
  
pollcode.com free polls 

Kommentarer
Mandy Applepie

*o* OFC: Det blond-bruna Dread håret!!

2014-06-30 / 09:01:49
BLOGG: http://Horsepie.blogg.se




KOMMENTAR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: