Lolz Mysko

Haha kollade in på YT för några minuter sedan och hittade dessa^^ Det roliga är att de låg under varandra på ''mina prenumerationer'' fliken, haha c:
Min humor asså ;3 Blev lite förvånad haha mysko sammanträffande eller bara lagg?
Jaja men hur har vi haft det idag då? Jodå, vi var på besök i skolan vi (alla som blir 7:or, 8:or och 9:or i min skola) ska gå nästa läsår (vår skola ska renoveras så vi flyttar till en annan skola hela läsåret). Det var riktigt fint! Vi får en helt nyrenoverad flygel på nya skolan och det tar bara 15 min att åka dit med skolbussen! Hela stället luktade målarfärg men det var annars inget negativt! (Jo gympahallen, den såg inte lika fräsch ut som det andra men men) Annars så hade jag en bra dag! Å nu till det viktiga! Imorgon och på fredag så är jag hemma! Det är säkert alla andra också men iallafall! <3 Hoppas att jag får tid för att blogga då. Har ni btw sett de nya kläderna?Meee like! Men Shortsen får benen att se onormalt feta ut upptill om man tänker på benens storlek. Men jag köpte de röda bara för att lixom! Kommer Info om Firren snart också inte bara Willsons info alltså! Willsons info är i inlägget under detta. Tjao

Kommentarer

KOMMENTAR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: