Everybody Love Tinkers

Men åh så glad jag blir! Nu har Starstable-teamet kommit ut med att Tinkrar kommer komma! (Hitta nyhetsinlägget HÄR!) Asså shit! Jag är ett stort fan av Tinkerhästar och hoppas att de är lika fina som på bilden! 
Tjuvkik!
Hur fin? Älskar hovskägget men det är synd att man inte ser hela hästen (menar där det är för mörkt för att se)
Har typ ganska (läs mycket) höga förväntningar efter denna sneakpeak! Känner typ:
Haha jag kommer nog att köpa en om det finns bra färger! Dock ser den ut att vara i Frieserform och det tycker jag inte riktigt om, jag skulle vilja ha mer som en kraftigare vanlig häst kanske lite högre (typ mellan vanlig och frieser) Då hade det varit typ oslagbart!
 

Kommentarer

KOMMENTAR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (visas inte)

HEMSIDA:

KOMMENTAR: